Comissió CONTINGUTS

A la reunió de comissió de continguts s’han decidit les següents coses:
-          Fer les jornades de classes alternatives al voltant d’un tema concret.
-          S’ha creat un gmail amb la intenció de crear un doc que tots puguem anar-ho modificant.
-          Elaborar el calendari de classes per setmanes.
-          Fer torn rotatiu a l’hora de triar representant als comitès de vaga.

El calendari d’aquesta setmana a falta de ser treballat queda així:

El calendari d’aquesta setmana, a falta de ser treballat, queda així:


 Dilluns 21
Dimarts 22
Dimecres 23
Dijous 24
Divendres 25

9:00h - tot el dia
Taller Samarretes gimnàs. Taller de Pancartes i de Redacció de Crits per la Mani.

8.30-9.30h
Qué es el Reial Decret? Power point explicació (aula 101 de pedagogía)

10.00-12.00h: Cinefórum Vivir la Utopía (aula 101 de pedagogía)

13h: Assemblea de Psicologia amb PAS, PDI i Alumnat a la plaça.
a la nit: continuem okupant per anar tots junts des de Mundet demà al matí!

MANIFESTACIÓ

9.30h: Quedada a metro Mundet venir amb samarreta groga,

11.30h: Punt de trobada amb universitats Diagonal a Balmes-Diagonal.

12.00h: Manifestació d’Ensenyament convocatada a Pl. Universitat
14.00h: Assemblea General d’Educació a Pl. St. Jaume

CLASSES AL PARLAMENT

11.30h Teatre Social Parc Ciutadella (entrada Arc de Triomf)

Per confirmar:
Rosa Valls
Hector Salinas
Arcadi Oliveres
----------------------------

11h.-13.30h.
Lloc. Mòdul (al costat de la Facultat de Psicologia)
Projecció i debat de la pel·lícula “Interferències”, amb la participació de Jesús
Carrión (membre de l’Observatori del Deute en la Globalització, ODG)
CLASSES AL PARLAMENT

11.30h Teatre Social Parc Ciutadella (entrada Arc de Triomf)

10 a 11:30h
Xerrada-col·loqui amb Manel Miró, Centre Educatiu de justícia juvenil.
“El Treball educatiu dels educadors/es en els Centres Educatius de Justícia, en concret, a Can Llupià.
(lloc per confirmar)

Per confirmar:
Rosa Valls
Hector Salinas
Arcadi Oliveres
(8.30h 
Assemblea 2n d'Educació Social a la gespa)



9.30-11.30h
Documental “la Plaça”
+
Debat/tertúlia
al davant del bar


11.30-13h
Xerrada sobre l'altruisme. Iván Ruíz - mestre de teoria i pràctica inclusiva a l'aula 1001 (Formació del professorat) 


17.00h
Gerard Horta a l'aula 103






2 comentarios:

  1. una pregunta quina es la direcció de gmail? em la podeu pasar: anapadillalinares@gmail.com

    ResponderEliminar
  2. Tal i com vaig aprlar amb els companys del Grup de Formació de Persones Adultes us faig algunes propostes al voltant del tema de l'Alfabetització i em dieu que us pot interessar

    - Conversa amb persones adultes en procés de aprenentatge i perfeccionament de la lectura i la escriptura: podria tenir el format de taula rodona però de forma rotativa s'anirien canviant els rols de manera que els ponents es convertitien en participants generals i alguns participants passarien a fer exposicions.

    -Treball sobre materials d'alfabetització. Taller d'elaboració de materials. Proposarem tasques concretes de elaboració de materials en base a diverseos plantejaments pedagògics i socials, analitzarem també materials existents

    -Què vol dir alfabetitzar-se al segle XXI. Taula rodona amb persones implicades en aquests processos. Iintervindran persones que treballen amb TIC, agents d'entitats i associacions, participants en processos de lecto escriptura

    -Paulo Freire idees i pràctiques d'alfabetització. Discussió i proposta d'anàlisi de la realitat actual a partir de frases de Paulo Freire

    -L'aprenentatge experiencial coma a pràctica educativa ( a partir dels treballs de Piergiorgio Reggio). Relació entre el curs de al vida quotidina i l'aprenentatge. DEtectar quan la vivència es converteix en experiencia i quan aquesta es fa aprenentatge.

    -La sistematització de les experiències ( A partir dels treballs d'Oscar Jara). Aprenendre de de les pràctiques pedagògiques colaboratives

    -Les Històries de vida com a metodologia de treball educatiu. La vida de cada persona com a element d'aprenentage personal i colectiu

    - Els aprenents prenen la paraula, edicions comunitàries. Edició de textos per a aprenent. Lectura fàcil


    També es pot intentar treballar amb persones que fan educació a la presó tant educadors com estudiants

    La metodologia que proposo es la de Cercle de cultura que la podem concretar en tres passos

    1. un text/exposició/ dramatització/acció inicial que ofereixi una visió problematizada de la temàtica

    2. discussió crítica, activa i propositiva dels participants

    3.elaboració de propostes

    Cada sessió hauria de tenir un mínim de dues hores però pot ser més llarga. Buscarem al participació de persones implicades en processos educatius i textos pràctics així com aportacions i instruments metodològics.

    Angel Marzo
    angelmarzo@ub.edu
    21 de mayo de 2012 15:04

    ResponderEliminar