A la reunió de comissió de continguts s’han
decidit les següents coses:
-
Fer les jornades de classes alternatives
al voltant d’un tema concret.
-
S’ha creat un gmail amb la intenció
de crear un doc que tots puguem anar-ho modificant.
-
Elaborar el calendari de classes per
setmanes.
-
Fer torn rotatiu a l’hora de triar
representant als comitès de vaga.
El calendari d’aquesta setmana a falta de ser
treballat queda així:
El calendari d’aquesta setmana, a falta de ser treballat, queda així:
Dilluns 21
|
Dimarts 22
|
Dimecres 23
|
Dijous 24
|
Divendres 25
|
9:00h - tot el dia
Taller Samarretes gimnàs.
Taller de Pancartes i de Redacció de Crits per la Mani.
8.30-9.30h
Qué es el Reial Decret? Power
point explicació (aula 101 de pedagogía)
10.00-12.00h: Cinefórum Vivir la Utopía (aula 101 de
pedagogía)
13h: Assemblea de Psicologia amb PAS, PDI i Alumnat a
la plaça.
a la nit: continuem okupant per anar tots junts des de Mundet
demà al matí!
|
MANIFESTACIÓ
9.30h: Quedada a metro Mundet venir amb samarreta groga,
11.30h: Punt de trobada amb universitats Diagonal a
Balmes-Diagonal.
12.00h: Manifestació d’Ensenyament convocatada a Pl.
Universitat
14.00h: Assemblea General d’Educació a Pl. St. Jaume
|
CLASSES AL PARLAMENT
11.30h Teatre Social Parc Ciutadella (entrada Arc de
Triomf)
Per confirmar:
Rosa Valls
Hector Salinas
Arcadi Oliveres
----------------------------
11h.-13.30h.
Lloc. Mòdul (al costat de la
Facultat de Psicologia)
Projecció i debat de la
pel·lícula “Interferències”, amb la participació de Jesús
Carrión (membre de
l’Observatori del Deute en la Globalització, ODG)
|
CLASSES AL PARLAMENT
11.30h Teatre Social Parc Ciutadella (entrada Arc de Triomf)
10 a 11:30h
Xerrada-col·loqui amb Manel
Miró, Centre Educatiu de justícia juvenil.
“El Treball educatiu dels
educadors/es en els Centres Educatius de Justícia, en concret, a Can Llupià.
(lloc
per confirmar)
Per confirmar:
Rosa Valls
Hector Salinas
Arcadi Oliveres
|
(8.30h
Assemblea 2n d'Educació Social a la gespa)
9.30-11.30h
Documental “la Plaça”
+
Debat/tertúlia
al davant del bar
11.30-13h
Xerrada sobre l'altruisme. Iván Ruíz - mestre de teoria i pràctica inclusiva a l'aula 1001 (Formació del professorat) 17.00h Gerard Horta a l'aula 103 |
una pregunta quina es la direcció de gmail? em la podeu pasar: anapadillalinares@gmail.com
ResponderEliminarTal i com vaig aprlar amb els companys del Grup de Formació de Persones Adultes us faig algunes propostes al voltant del tema de l'Alfabetització i em dieu que us pot interessar
ResponderEliminar- Conversa amb persones adultes en procés de aprenentatge i perfeccionament de la lectura i la escriptura: podria tenir el format de taula rodona però de forma rotativa s'anirien canviant els rols de manera que els ponents es convertitien en participants generals i alguns participants passarien a fer exposicions.
-Treball sobre materials d'alfabetització. Taller d'elaboració de materials. Proposarem tasques concretes de elaboració de materials en base a diverseos plantejaments pedagògics i socials, analitzarem també materials existents
-Què vol dir alfabetitzar-se al segle XXI. Taula rodona amb persones implicades en aquests processos. Iintervindran persones que treballen amb TIC, agents d'entitats i associacions, participants en processos de lecto escriptura
-Paulo Freire idees i pràctiques d'alfabetització. Discussió i proposta d'anàlisi de la realitat actual a partir de frases de Paulo Freire
-L'aprenentatge experiencial coma a pràctica educativa ( a partir dels treballs de Piergiorgio Reggio). Relació entre el curs de al vida quotidina i l'aprenentatge. DEtectar quan la vivència es converteix en experiencia i quan aquesta es fa aprenentatge.
-La sistematització de les experiències ( A partir dels treballs d'Oscar Jara). Aprenendre de de les pràctiques pedagògiques colaboratives
-Les Històries de vida com a metodologia de treball educatiu. La vida de cada persona com a element d'aprenentage personal i colectiu
- Els aprenents prenen la paraula, edicions comunitàries. Edició de textos per a aprenent. Lectura fàcil
També es pot intentar treballar amb persones que fan educació a la presó tant educadors com estudiants
La metodologia que proposo es la de Cercle de cultura que la podem concretar en tres passos
1. un text/exposició/ dramatització/acció inicial que ofereixi una visió problematizada de la temàtica
2. discussió crítica, activa i propositiva dels participants
3.elaboració de propostes
Cada sessió hauria de tenir un mínim de dues hores però pot ser més llarga. Buscarem al participació de persones implicades en processos educatius i textos pràctics així com aportacions i instruments metodològics.
Angel Marzo
angelmarzo@ub.edu
21 de mayo de 2012 15:04